Genç ses'den gelen yorum.

2008-10-24 08:34:00
Yazan: genç ses
Konu: İSİMSİZ ARKADAŞA CEVAP
sevgili isimsiz arkadaşım,evet haklısın.eskipazarımız seçimler öncesinde bir çok siyasi senaryoya tanık oluyor.bunlar şüphesizki yaklaşan seçimlerin bir heyecanı...
eskipazarımızda bir çok kesim mutsuz bu doğru.ama mutsuzluğun sebebi,şüphesizki eskipazarımızın gelişememesi,canlanamaması ve bununla beraber en küçük ihtiyaçlarda bile şehir merkezine yolumuzun düşmesi..
elbetteki yeni başkan adayları fazlasıyla ortaya çıkacaklar.ancak kimin ne yapacağını veya kimin gerçekten bir icraat yapacağını elbetteki onu seçtikten sonra öğreneceğiz.birçoğu belki de yapamayacağı icraatları gündeme getirip halkın gözünü boyamaya çalışacak.bu da siyasetin bir geleneği.
şimdi buradan eskipazarlı hemşehrilerime sesleniyorum,
tanıdık tanımadık bildik bilmedik ayrımına giderek başkan seçmeyelim.elbetteki hiç tanımadan da olmaz.ama en azından körükörüne oy kullanmayalım..
gerçekten siyasi ortamlarda sağlam bir karaktere sahip,ve biraz da kendine güvenen ve en azından koltuğa oturduktan sonra bazı dalkavuk kesimlerin aleti oyuncağı olmayan bir başkan seçmeye çalışalım.
eskipazarımız,yeni yeni bulunan antik eserlerle ve açılması gündemde olan yüksekokulu ile ve toki evlerinin yapım projesi ile dinamik bir yapıya kavuşacak.bundan sonra daha fazla çalışan ve yapılacak olan çalışmalarla yetinmeyen bir başkan seçelim.
şimdi sevgili isimsiz kardeşim.dediğin birçok konu doğru.biri dışında. eskipazar gibi küçücük bir yerleşim merkezinde 5 ten fazla büyük market tarzı işletme var ise ve her gecen gün yeni bir satış mağazası açılmakta ise esnaf için durum sandıgın kadar da kötü diyemeyiz...

el kadar eskipazar da bir çok emekli insan marketlere olan borcunu bir türlü kapatamıyor.her geçen gün nedense hesabının miktarı biraz daha artıyor.yoksa çok değerli!!! esnaf kardeşlerimiz kurşun kalem mi kullanıyorlar... bence eskipazar da çok rahat bir kesim varsa o da esnaf kesimidir.eskipazardan 7000 kişi gitmedikçe,göç etmedikçe ve emekli kesim ziraat bankasından maaşını çekip,sonrasında iki sokak ötesindeki marketlere falancaya filancaya kazıklı hesabını ödedikçe hiç bir şey olmaz,o çok değerli esnafcıklarımıza...

kira vermedikçe,maliye denetimi olmadıkça gelene merhaba,gidene güle güle dedikçe ve bire bin veren bir eskipazar halkı oldukça esnaftan rahat kim olabilir.

evet şöyle düşünebilirsin belki yüksekokul açılınca biraz daha fazla eskipazarlı,, bu esnafın kara listesine yazılacak.o da ayrı bi konu...

demek istediğim şu ki askerlik şubemiz geri gelsin,halk bankası işbankası geri gelisin,bir çok antik eser sergilensin ve yüksekokul açılıp,toki ye başlansın.. gelişmek böyle olur beraberinde zaten o çok değerli esnafcıklar da kazanacaktır,emekli de kazanacaktır,öğrenci de,tüm eskipazarlılar da...

sözlerimi bir kez daha yineliyorum,esnaf kesimden başkan seçilmesini doğru bulmuyorum... (not:sevgili eskipazarlı kardeşlerim,içtiğiniz suyun tonaj fiyatını bir hesaplayın,araştırın bakalım::) bunun gibi daha bir çok konuda sizleri doğru şekilde bilgilendirmeye devam edeceğim.tabiki editör yayınladığı sürece...

sevgilerimle.GENÇ SES

0
0
0
Yorum Yaz